Sample text

"Książka jest niczym ogród, który można włożyć do kieszeni"

"
Książka stanowi cudowny przedmiot, dzięki któremu świat poczęty w umyśle pisarza przenika do umysłu czytelnika...Każda książka żyje tyle razy, ile razy została przeczytana."

"Książka - to mistrz, co darmo nauki udziela, kto ją lubi - doradcę ma i przyjaciela, który z nim smutki dzieli, pomaga radości, chwilę nudów odpędza, osładza cierpkości."

"Kiedy przeczytam nową książkę, to tak jakbym znalazł nowego przyjaciela, a gdy przeczytam książkę, którą już czytałem - to tak jakbym spotkał się ze starym przyjacielem."

wtorek, 7 lutego 2012

Stosiki książkowe

Hej!
Od dawna (czyli od lipca 2011) nie zamieściłam zdjęcia żadnego stosiku książkowego. Nie wiem, jak to się stało... Dlatego dziś zebrałam powieści, które wpadły mi w ręce, a których na pewno nie widzieliście w pozostałych stosikach. Oczywiście nie ma tam wszystkich moich zakupów od lipca, jest ich jakaś część :) Mam nadzieję, że od teraz dam radę dzielić się z Wami regularnie moimi zakupionymi książkami :)

W tym stosiku znajdują się same powieści od wydawnictw
Od góry:
1. "Anielski ogień" - Courtney Allison Moulton (recenzja)
2. "Scarlett" - Barbara Baraldi (recenzja)
3. "Zauroczenia" - Pamela Wells (recenzja)
4. "Dziedzictwo t.2" - Christopher Paolini
5. "Dziedzictwo t.1" - Christopher Paolini
6. "Zemsta najlepiej smakuje na zimno" - Joe Abercrombie 




W tym również książki od wydawnictw:
7. "Monster High. Upiór z sąsiedztwa" - Lisi Harrison (recenzja)
8. "Kuszące zło" - Keri Arthur (recenzja)
9. "Wampy, Wampiry..." - Lucienne Diver  (recenzja)
10. "Błękit szafiru" - Kerstin Gier (recenzja)
11. "Światła września" - Carlos Ruiz Zafon (recenzja)
12. "Niepokój" - Maggie Stiefvater (recenzja)
13. "Dom jedwabny" - Anthony Horowitz (recenzja)



 Zakup własny:
14. "Pamiętniki Jane Austen" - Syrie James
15. "Pretty Little Liars. Kłamczuchy" - Sara Shepard
16. "Lucas" - Kevin Brooks
17. "Cisza" - Becca Fitzpatrick
18. "Pałac północy" - Carlos Ruiz Zafon
19. "Zapomniany ogród" - Kate Morton
20. "Dom w Riverton" - Kate Morton

I tu także zakup własny:
21. "W mocy ducha" - Richelle Mead
22. "Jedną nogą w grobie" - Jeaniene Frost
23. "W pół drogi do grobu" - Jeaniene Frost
24. "Mroczne serce. Przeznaczeni" - Lee Monroe
25. "Nevermore. Kruk" - Kelly Creagh
26. "Córka krwawych" - Anne Bishop

Od lewej:
27. "Wampiraci. Imperium nocy" - Justin Somper
28. "Wampiraci. Mroczna głębia" - Justin Somper
29. Płonący stos 2" - Cate Tiernan.
Zakupiłam także dwa wspaniałe filmy: "Piraci z Karaibów na nieznanych wodach" (uwielbiam) i "Dirty Dancing 2 (również uwielbiam).

21 komentarzy:

  1. Gratulacje przepięknego stosu, czekam na twoją opinię "Zemsta najlepiej smakuje na zimno"

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stosy!
    Tylko pozazdrościć :D
    Ja również wyczekuję recenzji "Zemsta najlepiej smakuje na zimno" :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne stosy! Aż miło popatrzeć:) Zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  4. O części z tych książek słyszałam, niestety kilka nawet nie obiło mi się o uszy... Chyba muszę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne stosy! Strasznie zazdroszczę!
    Również ostatnio kupiłam "Pamiętniki Jane Austen", jednak po czterdziestu stronach myśl o dalszej lekturze napawa mnie grozą. O ile książki Austen uwielbiam, to te nijak (przynajmniej na razie) mają się do nich...:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe stosiki. Wszystkie książki świetne. Piraci z Karaibów to jeden z moich ulubionych filmów. Uwielbiam wszystkie cztery odsłony.

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał, jakie niesamowite nabytki, gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę pozycji zwłaszcza z pierwszego i ostatniego stosu:) Gratuluję.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Stosy/ stosiki godne pozazdroszczenia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest tu wiele książek godnych pozazdroszczenia! Gratuluj :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zacne zdobycze ;) Polecam Kuszące zło jeśli jeszcze nie czytałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny stosik. Planuje zakup J. Frost - jestem bardzo ciekawa jej książek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, bardzo fajne stosy - szczególnie ten od Wydawnictw bym ukradła i część własnych zakupów. Miłej lektury podczas czytania "W pół drogi do grobu" i "Jedną nogą w grobie" - właśnie tę drugą skończyłam ostatnio czytać - możesz przeczytać u mnie recenzje, jeśli tylko masz ochotę ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakim cudem nie czytałam żadnej książki z owego stosiku? Bez wątpienia podebrałabym Ci każdą z tych książek! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dokładnie, jest to przyjemna lektura na nudny wieczór, gdy nie ma nic lepszego do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne stosy świetnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z ogromną chęcią zaopiekowałabym się Twoim cudownym stosikiem. Prawdziwe cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne stosy, miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  19. Kilka już czytałam i bardzo mi się podobały a kilka mam zamiar przeczytać i napewno to zrobię. Tobie też życzę miłej lektury

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...