Sample text

"Książka jest niczym ogród, który można włożyć do kieszeni"

"
Książka stanowi cudowny przedmiot, dzięki któremu świat poczęty w umyśle pisarza przenika do umysłu czytelnika...Każda książka żyje tyle razy, ile razy została przeczytana."

"Książka - to mistrz, co darmo nauki udziela, kto ją lubi - doradcę ma i przyjaciela, który z nim smutki dzieli, pomaga radości, chwilę nudów odpędza, osładza cierpkości."

"Kiedy przeczytam nową książkę, to tak jakbym znalazł nowego przyjaciela, a gdy przeczytam książkę, którą już czytałem - to tak jakbym spotkał się ze starym przyjacielem."

niedziela, 5 lutego 2012

Najlepsze książki + zmiana na blogu

Hej,
dzisiaj nie mam dla Wam recenzji. Za to stworzyłam nową stronę na blogu zatytułowaną "Najlepsi przyjaciele Rosemary", wypisałam w niej najważniejsze dla mnie powieści. Czyli:
-"Intruz"
-seria "Akademia Wampirów"
-"Szeptem"
-"Zapomniany Ogród"
-seria "Dary Anioła"
-seria "Diabelskie maszyny"
-"Deklaracja"
-"Igrzyska Śmierci"
-wszystkie powieści Carlosa Ruiza Zafona
-książki Jane Austen
-'Harry Potter"
-"Wampiraci"
-"Trylogia Czasu"
-"Las zębów i rąk"
-"Żelazny Król"
-"Dobrani"

Jak pewnie zauważyliście, zmieniłam wygląd bloga. Jak Wam się podoba? Lepszy niż poprzedni?
Zapraszam także do wzięcia udziału w ankiecie dotyczącej właśnie zmian na blogu :)
Dziękuję Cassin za pomoc :)

5 komentarzy:

  1. Szablon bloga jak najbardziej mi się podoba, przejrzysty i taki... przyjemny w czytaniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon bloga jest uroczy i śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  3. E, poza Potterem i Zafonem niczego tutaj nie znam. ; (

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma za co ;) Bardzo ładna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Intruz", "Akademia Wampirów", "Dary Anioła","Szeptem", "Diabelskie maszyny","Igrzyska Śmierci", "Trylogia Czasu" - koooocham .
    świetny blog . ;)

    i przy okazji u mnie II rozdział ;)
    http://nowy-plan-na-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...