Sample text

"Książka jest niczym ogród, który można włożyć do kieszeni"

"
Książka stanowi cudowny przedmiot, dzięki któremu świat poczęty w umyśle pisarza przenika do umysłu czytelnika...Każda książka żyje tyle razy, ile razy została przeczytana."

"Książka - to mistrz, co darmo nauki udziela, kto ją lubi - doradcę ma i przyjaciela, który z nim smutki dzieli, pomaga radości, chwilę nudów odpędza, osładza cierpkości."

"Kiedy przeczytam nową książkę, to tak jakbym znalazł nowego przyjaciela, a gdy przeczytam książkę, którą już czytałem - to tak jakbym spotkał się ze starym przyjacielem."

piątek, 10 lutego 2012

KONKURS - Intruz

Postanowiłam zrobić KONKURS, w którym można będzie wygrać książkę "Intruz" - Stephenie Meyer. Przeczytałam ją już kilkakrotnie, widać to po niej, a teraz postanowiłam znaleźć jej nowego właściciela.

Opis książki:
Przyszłość. Nasz świat opanował niewidzialny wróg. Najeźdźcy przejęli ludzkie ciała oraz umysły i wiodą w nich na pozór niezmienione życie. W ciele Melanie - jednej z ostatnich dzikich istot ludzkich zostaje umieszczona dusza o imieniu Wagabunda. Wertuje ona myśli Melanie w poszukiwaniu śladów prowadzących do reszty rebeliantów. Tymczasem Melanie podsuwa jej coraz to nowe wspomnienia ukochanego mężczyzny, Jareda, który ukrywa się na pustyni. Wagabunda nie potrafi oddzielić swoich uczuć od pragnień ciała i zaczyna tęsknić za mężczyzną, którego miała pomóc schwytać. Wkrótce Wagabunda i Melanie stają się mimowolnymi sojuszniczkami i wyruszają na poszukiwanie człowieka, bez którego nie mogą żyć.
 


A teraz, co trzeba zrobić, by stać się jej właścicielem.
Temat: "Intruz z Twojej wyobraźni". Interpretację pozostawiam Wam.
Wykonanie: dowolne, może to być opowiadanie, w którym poprzez sytuacje pokazujecie swojego intruza, opis, ale także grafika, rysunek, wszystko co Wam przyjdzie do głowy, byleby dało się to przesłać na maila :)
Warunki wzięcia udziału w konkursie: wystarczy dodać mój blog do obserwowanych :)
Termin: 2. marca 2012
Prace wyślijcie na: rosemary.ksiazki@gmail.com
W temacie wpiszcie Konkurs - Intruz i podajcie swój nick, tak żebym mogła ogłosić zwycięzcę.
Po rozstrzygnięciu konkursu, skontaktuję się mailowo z tym Szczęściarzem, do którego trafi książka, a także napiszę o tym na blogu :)
Piszcie o konkursie wszędzie, gdzie się da, by jak najwięcej osób wzięło w nim udział :)
Jeśli macie jakieś pytania, to piszcie do mnie na maila albo w komentarzach.


Chciałabym poprosić Was o umieszczenie tego banera, podlinkowanego do strony konkursu na swoich blogach. Jeszcze raz dziękuję Milagrossie za zrobienie go.  



Życzę Wam powodzenia!

11 komentarzy:

  1. Zaraz wrzucę na swojego bloga. ;3 Książkę już mam, więc udziału nie biorę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby nauczyciele mieli trochę litości i nie zawalili mnie taką ilością pracy - wzięłabym udział. Jednak na razie muszę sobie odpuścić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo... "Intruza" mam, ale tylko w oryginale, dlatego w konku z chęcią wezmę udział.
    Mam tylko mały problem. Nie mogę nikogo dodawać do obserwowanych... Nie widzę ani miniaturek, ani napisu, który zawsze tam był. Pusty duży prostokąt z informacją o błędzie.
    Czy mimo tego, mogę wziąć udział w konkursie? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu, możesz brać udział :) Powodzenia :D

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź. Obrazek wstawiony. :)

      Usuń
  4. Już się pisze. Może jeszcze zrobię grafikę :D
    Dodany do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodałam Cię do obserwowanych i wstawiłam banerek, ale nie wiem czy wezmę udział. Za to zapraszam Cię do udziału w Perfect Women. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dałam info o konkursie na swoją stronę http://intruzpl.blogspot.com. pozdrawiam. gosia

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przyjemnością zapisujemy się do konkursu.
    Przy okazji zapraszamy do nas na konkurs ;-)

    http://okrety-mysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. wysyłam ;)
    dhampirka19

    http://dhampirka19.bloog.pl/id,330892249,title,konkursy,index.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...